• לקחת את העסק שלך הכי גבוה שאפשר

    עם הנסיון שלנו בשיווק וקידום עסקים נאפשר לך ליצור לקוחות חדשים וכל זאת מרשת האינטרנט.
    עם הטכנולוגיה שלנו נוכל להגיע להישגים ותצאות גבוהות וכך נמקסם את השיווק האינטרנט שלך.
  • עולם של אפשרויות בלתי מוגבל

    בעולם האינטרנט המתקדם של היום תוכל להשתמש באתר שלך ככלי מכירתי ושיווקי.
    הפוך את העסק שלך עכשיו ליעיל יותר, מכניס יותר ורווחי יותר.
  • תהיה יייחודי ותבלוט מבין כולם

    המוחות הצעירים והמנוסים בחברתנו יספקו לכם כלים ליצירת עולם של חוויה וטכנולוגיה מתקדמת,
    שילוב מאוזן בין מקצועיות ויצירתיות תיצור לעסק שלך נראות יוצאת דופן ובידול ייחודי ממתחרים.

קונספט שיווקי

 

רבים מבעלי העסקים והחברות כיום לא יודעים איך עוסקים בבניית קונספט שיווקי עבור העסק שלהם, וכיצד מנצלים את כל הנקודות החזקות של העסק ואיך מסתירים את כל נקודות החולשה עד כמה שניתן – לכן בעלי עסקים רבים מוצאים את עצמם פונים ומבקשים עזרה מבעלי מקצוע מומחים בתחום שהם יהיו אלה שיעזרו להם בבניית הקונספט עבור העסק שלהם.
 
מה זה בכלל קונספט שיווקי?
ישנם אנשים רבים שמוצאים את עצמם קוראים את המאמר אך הם בכלל לא יודעים מה זה קונספט שיווקי ומהי המשמעות שלו.
 
קונספט שיווקי זה בעצם הגדרת אופן השימוש והתדירות של העסק בנושאי שיווק שונים: אינטרנט, טלוויזיה, רדיו וכדומה. כלומר בעל העסק אמור להיות זה שיחליט עד כמה הוא מוכן להשקיע בשיווק העסק שלו ובנוסף איפה הוא יעשה זאת ובאיזה דרך הכי מומלץ לעשות זאת.
 
כמו שבטח שמתם לב מדובר בשאלות מכריעות שבסופו של דבר יכריעו עד כמה העסק יהיה מוצלח וריווחי או להפך ולכן רבים נוטים לבחור באופציה של בעל מקצוע מומחה שיבנה עבורם את הקונספט מכיוון שהוא עבד עם חברות רבות והוא מכיר את היתרונות והחסרונות של כל דרך וכך הוא יוכל להציג את היתרונות של העסק ולטשטש את החסרונות שלו.
 
כיצד קובעים קונספט שיווקי? 
הקביעה איזה קונספט הוא המומלץ ביותר עבור העסק שלך תתרחש במספר שלבים. ראשית השלב הראשוני הוא הכרת המוצר אותו אתה משווק עד כמה שאפשר, הרי אי אפשר לשווק מוצר מבלי להכיר אותו בצורה הטובה ביותר – לדעת מהם היתרונות שלו ומהם החסרונות שלו.
 
לאחר שהכרתם את המוצר לעומק אתם יכולים לעבור לשלב הבא שהוא מיתוג המוצר והפיכתו ממוצר אנונימי ולא מוכר למוצר מוכר שאנשים יכירו ויזדהו איתו.
 
לאחר מיתוג המוצר ניתן לעבור לשלב של יחסי הציבור והפרסום של המוצר, למרות שכבר בתהליך המיתוג גרמתם לציבור להכיר את המוצר בשלב הזה אתם גורמים לו להיות מדובר עוד יותר ממה שהיה כך שלא ייווצר מצב שהמוצר יישכח ותמיד יישאר בתודעה.
 
לאחר ביצוע השלבים האלה ניתן לעבור לשלב האחרון שהוא בעצם הקריטי ביותר – שלב המכירות. שלב המכירות בעצם ישקף עד כמה עבדתם קשה ביישום השלבים הראשונים – במידה ועבדתם קשה והקונספט השיווקי היה נכון, המכירות יצליחו והמוצר יהיה רווחי. במידה והקונספט השיווקי היה מוטעה, המכירות יהפכו לכישלון והמוצר לא יהיה רווחי כלל ויישכח מהר מאוד בקרב קהל היעד.